فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان بازدید کرد سپاه از بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم خبرداد حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم
سرخط خبرها

فرمانده سپاه امام رضا (ع): حقیقی‌ترین جنگ ما در برابر دشمن، فضای مجازی است

  • کد خبر: ۱۸۹۷۵۸
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
فرمانده سپاه امام رضا (ع): حقیقی‌ترین جنگ ما در برابر دشمن، فضای مجازی است
فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: باور ما این است که امروز حقیقی‌ترین جنگ ما در برابر دشمن، فضای مجازی است و ما می‌بایست در این عرصه تلاش کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ پاسدار «هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که امروز ۲۷ مهرماه در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، با اشاره به تحولات اخیر در مناطق اشغالی گفت: هیچ اتفاقی در رژیم صهیونیستی صورت نمی‌گیرد که در هماهنگی کامل با آمریکا نباشد. آمریکا به دلیل ترس از توسعه جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی، تلاش می‌کند این رژیم غاصب را به عنوان یک اهرم کنترل کننده و محدودکننده در مقابل جبهه مقاومت قرار دهد.

وی افزود: آن‌ها از توسعه اسلام نگران هستند. ما هیچگاه در مبانی با آمریکا و اذناب آن به توافق نخواهیم رسید و به مبانی ناب مکتب و اسلام پشت پا نخواهیم زد. قطعا در مقابل استکبار هستیم و استکبار هم به این دلیل که مبانی ما را نمی‌پذیرد، در مقابل ما خواهد بود.

سردار غیاثی تاکید کرد: اتفاقاتی که امروز در منطقه رقم می‌خورد حاکی از آن است که ما باید در همه عرصه‌ها قدرتمندتر شویم.

باید فضای حقیقی و مجازی را توام با هم ببینیم

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما در میدان جنگ و جهاد هستیم و آنچه را که شما در حوزه فضای مجازی با حضور و ابتکارات و خلاقیت‌ها رقم می‌زنید، کمتر از جوانانی که در دوران دفاع مقدس و امروز هم در حضور و مقابله رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند، نیست. اما اراده‌های ما می‌بایست برای اجرای ماموریت‌های متناسب با شرایط مصمم‌تر شود.

وی تاکید کرد: باور ما این است که امروز حقیقی‌ترین جنگ ما در برابر دشمن، فضای مجازی است و ما می‌بایست در این عرصه تلاش کنیم. ما باید فضای حقیقی و مجازی را توام با هم ببینیم. چون هر یک به تنهایی خلأ‌هایی به وجود می‌آورد که ما را در رسیدن به هدف و مسیر با مشکل مواجه می‌کند.

سردار غیاثی در ادامه گفت: با تشکیل قرارگاه فضای مجازی در استان با مسئولیت استاندار، مسئولیت کمیته تولید محتوا به سپاه واگذار شده است؛ لذا اقدامات ما باید در این ماموریت تعریف شود که محصول آن، تولیدات فاخری باشد تا در همه عرصه‌ها بتوان از آن استفاده کرد. جلسات قرارگاه فضای مجازی سپاه استان نیز به صورت منظم برگزار می‌شود و موضوعات مختلف در آن جلسات پیش بینی می‌شود. ما اهتمام داریم که در حوزه تولید محتوا تلاش کنیم و در این زمینه از انسجام بین ظرفیت‌های موجود در سپاه و بسیج و نیز ظرفیت‌های خارج از این مجموعه‌ها بهره بگیریم.

وی در پایان سخنان خود به ضرورت توجه به موضوع «روایت اول» به عنوان یکی از موضوعات تخصصی حوزه رسانه اشاه کرد و گفت: در موضوع حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه، اولین خبر از طریق رسانه‌های رژیم صهیونیستی منتشر شد که مدعی شدند بمباران توسط حماس شکل گرفته است و با وجود این که خلاف واقع بودن این موضوع ثابت شده است و هر وجدان بیداری این روایت غلط را برنمی تابد، اما در هر صورت این خبر منجر به ایجاد تعلل در برخی از اقدامات شد؛ لذا روی این موضوع باید بیشتر دقت نظر صورت بگیرد و در مورد آن طرح و برنامه داشته باشید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->